2014. november 23., vasárnap

Az első bejegyzés

Borús vasárnap reggel van itt Angliában, és nagyon korán sikerült felébrednem, annak ellenére, hogy hajnali 3-kor még recepteket nézegettem. :D Kell az inspiráció, mivel nemsokára itt a Karácsony. :)

Mivel a nap nekem nem indulhat el kávé nélkül, így gyorsan el is kezdtem a napot a frissen főzött kávémmal. Aztán valahogy a reggeli kávém után azt gondoltam, hogy ha már a napot elindítottam, akkor elindítom a blogomat is :)
Alapvetően nem tudom megmagyarázni, hogy milyen céllal hoztam létre az oldalt :) Leginkább egy személyes online receptkönyvet szeretnék, ahol egy kicsit saját magamat is segítem, hogy ne vesszek el annyira a kipróbált és bevált receptjeim között, mert lassan 1000 felé vannak szétszórva mindenhol. Nem feltétlenül csak receptek kerülnek majd fel az oldalra, de ezt még egyenlőre nem tudom, úgy vagyok ezzel, hogy majd kialakul. Ezeken felül pedig amennyiben még olvasója is akad a blognak az csak plusz öröm számomra. :)

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése