2015. április 28., kedd

Pink szülinapi torta

Az egyik nagyon kedves barátnőmnek készítettem ezt a tortát a születésnapjára. Annyi volt meghatározva, hogy legyen csillogós-rózsaszín-királylányos-hercegnős... és még sorolhatnám. :D
Első ötletem ez alapján egy baba torta lett volna, de azt az ünnepelt leányzó leszavazta, így más után kellett néznem. Az biztos volt, hogy két emeletes lesz, csak még nem igazán tudtam, hogy milyen legyen. :) Ízre túrókrémes volt a kérés. :)
Sok napos gondolkodás után végül ez a torta született meg. :) Semmiképpen nem akartam egy nagyon egyszerű tortát csinálni, mert Ő maga sem egy egyszerű személyiség. :) Egyben biztos voltam már a készítés során, hogy tollak lesznek a tetején, mégpedig pink és fekete színekben. :) A képen nem biztos, hogy jól látszik, de igen, van rajta fekete toll is. 




A torta összeállítása előtt egy nappal elkészítettem életem első cukorcsipkéit, mivel szerintem gyönyörűen mutatnak a tortán, így úgy határoztam, hogy az alsó réteg fehér bevonatot kap, majd erre kerülnek rá a fekete cukorcsipke szívecskék illetve lepkék és pillangók. 
Mikor beburkoltam az alsó réteget a fehérrel, olyan snassznak tűnt, hogy csak a cukorcsipkék legyenek rajta, így egy kis ombre vonalat próbáltam belecsempészni, ami a képen annyira nem látszik, de szerintem nagyon feldobta a tortát.
A második emeletet mindenképpen pinkkel akartam burkolni, így ehhez kellett valami design-t kitalálni. Két dolog jutott eszembe, az egyik a Szex és New York c. sorozat, a másik meg a robbanás. :D A felső tortán egy kis éjszakai New York-ot igyekeztem megjeleníteni, és a tetején pedig mintha kirobbannának a tortából a tollak és lepkék, vagyis felvágtam a tetejét egy kicsit. :) 
Összességében a visszajelzés az volt, hogy Ivettes lett a torta. :) Aminek nagyon örülök, mert ez volt a cél, hogy az ünnepelt ízléséhez passzoljon. :) 

Ha tetszett, akkor likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése