2015. január 20., kedd

Fahéjas csiga

Kakaós csigát szerettem volna készíteni, aztán eszembe jutott, hogy én a fahéjas csigát jobban szeretem, úgyhogy inkább azt készítettem. :D

A nosalty-n láttam ezt a receptet, és megtetszett, úgyhogy megcsináltam, és igazából nem csalódtam. :)


Hozzávalók:

70 dkg liszt
1 tojás
5 evőkanál cukor
3 dl tej
10 g száraz élesztő
csipet só
10 dkg vaj
1 dl olaj

Töltelékbe:
10 dkg vaj
5 dkg cukor
10 g fahéj

Minden hozzávalót összekeverünk és kinyújtjuk kb. fél cm vastagra. A tésztát megkenjük olvaszatott vajjal, majd rászórjuk a cukros fahéjas keveréket. Feltekerjük a tésztát, szeletekre vágjuk, és a szeleteket sütőpapírral bélelt tepsire tesszük. 175°C-on kb. 35 percig sütjük. 


Ha tetszett, akkor likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése