2015. május 23., szombat

Pringles torta

Életem legnehezebb tortája. Röviden. :) Ez volt az a torta, amivel a legtöbbet dolgoztam, mióta tortákat készítek. Valahogy sehogy sem úgy akartak összejönni a dolgok, ahogyan én azt terveztem. A betöltés sem ment egyszerűen, a torta elég billegős volt, és mire sikerült megoldanom mindent, addigra már készen akartam lenni a burkolással és a díszítéssel is. De hát nem így történt... :) Megesik az ilyen, és ebből tanulok én is. :)



Ami a krémet illeti, vaníliás krémmel volt betöltve, amibe friss eper is került, illetve eperöntetet is tettem bele. :) Minden visszajelzés pozitív volt a tortával kapcsolatosan, mind ízre, mind pedig küllemre. :)
A krém receptjét Szofika oldalán találtam. Nagyon ígéretesnek tűnt, úgyhogy ezt készítettem el, és nem csalódtam. 

Tejszínes főzött vaníliakrém

Hozzávalók:
6 tojássárgája
7 evőkanál cukor
2 kiskanál vanília esszencia
6 dl tej
7 dkg főzős vanília ízű pudingpor
4 dl tejszín (magas zsírtartalmú)

A tejszínhabot kemény habbá verjük és félretesszük. A tojássárgákat a cukorral, pici tejjel, keményítővel habosra keverjük. A maradék tejet felforraljuk, majd félrehúzzuk. A tojássárgás keveréket a tejhez öntjük, visszatesszük a tűzre és kézi habverővel folyamatosan kevergetve, kis lángon puding sűrűségűre főzzük.
Hideg vízzel teli lábasban kihűtjük, majd átmixeljük az egészet, hogy csomómentes legyen.Végül óvatosan beleforgatjuk a felvert tejszínhabot és felhasználásig hűtőbe tesszük. 

Ha tetszett, akkor likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése