2014. november 25., kedd

Amerikai krémes

Ennek a sütinek annyi története van, hogy szerettem volna valami édeset enni, és mivel nagyon szeretem a krémest, ezért ezt a receptet választottam. Sajnos vagy nem sajnos, de én nem szeretem a francia krémes, leginkább a leveles tészta miatt, úgyhogy én az amerikai mellett teszem le a voksomat.



Hozzávalók:


Tészta
7 db tojássárgája
14 dkg cukor
2 evőkanál kakaó
14 evőkanál víz
20 dkg liszt
1 csomag sütőpor

Krém
2 csomag vaníliás pudingpor
0,4 dl víz
6 evőkanál cukor
8 db tojásfehérje
vanília aroma

Hab
5 dl tejszín
3 evőkanál cukor
1 cs. habfixáló


A tészta elkészítésének az első lépése az, hogy a tojássárgáját elkeverjük a cukorral. Ehhez lassan hozzáadjuk a vizet, majd rászitáljuk a kakaós-sütőporos lisztet, jól elkeverjük, és mehet is a sütőbe. 180 °C-on kb. 20 percig sütjük.

Ezek után jöhet a krém elkészítse a következők szerint. A tojás fehérjét elkezdjük felverni, majd a cukrot hozzáadva kemény habbá verjük. A pudingport a vízzel és a vanília aromával simára keverjük és a szokott módon felfőzzük. Még forrón összekeverjük a habbal és a tészta tetejére kenjük. Ezután még egy 15 percre mehet vissza a sütőbe, majd ezek után hagyjuk teljesen kihűlni. 

A tejszínt kemény habbá verjük, és a teljesen kihűlt tészta tetejére kenjük. Reszelt csokoládéval díszítjük.

Ha tetszett, akkor  likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése