2014. november 30., vasárnap

Mézeskalács karácsonyfa

Mivel nemsokára itt a karácsony, ezért szerettem volna kipróbálni, hogy milyen is egy "mézeskalács karácsonyfa". 
A mézeskalácsokat eszerint a recept szerint készítettem el. Ez a kedvenc receptem, mert nagyon puha mézeskalácsokat lehet ezzel készíteni. Mindenkinek ajánlom :)
Amire szükség van hozzá, az csillag alakú kiszúró, többféle méretben. Nekem 6 méretem van belőle, és mindegyik méretből 3-3 db-ot szaggattam ki hozzá.
És íme a végeredmény :) 


Nekem nagyon tetszik, szerintem szép lett :D Karácsonyi asztal elfogyasztható díszeként szerintem remekül mutat. :)



A biztonság kedvéért minden csillag formából többet szaggattam ki, mint amennyit megítéltem a fához, hogy szükséges, mert számoltam azzal is, hogy mi lesz, ha 1-1-et a díszítés során elrontok :)

A többi megmaradt mézeskalácsot pedig beszórtam arany-zöld-fehér-piros szórócukorral, amik azután így néztek ki. Egyszerű, de nagyszerű :)



Ha tetszett, akkor likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése