2015. január 23., péntek

Kinder tejszelet

Nagyon nagy rajongója vagyok minden olyan terméknek, amiben van tej, vagy annak bármilyen formája. Imádom a túró rudit, joghurtokat, krémtúrót és persze a kinder tejszeletet is, illetve minden olyan süteményt, amiben túró, tejszín, sajt van. Mikor megláttam az Apróséf oldalán a receptet, már tudtam, hogy nekem ezt meg KELL csinálni. Hát nem csalódtam. :) Igaz az íze nem ugyanolyan, mint az eredetié, de nekem nagyon ízlett. 


Hozzávalók:

A piskótához
8 db tojás
150 g kristálycukor
150 g liszt
50 g kakaópor
20 g sütőpor

A krémhez
67 g tejszín ízű pudingpor
416 ml tej
133 g kristálycukor
42 g vaj
250 g mascarpone

A sütőt bekapcsoljuk, 180 °C-ra. Először habosra felverjük a tojásokat. Hozzáadjuk a cukrot, az átszitált lisztet, kakaóport, sütőport és elkeverjük. Téglalap alakú sütőpapírral bélelt nagy formába öntjük, és kb. 12 perc alatt megsütjük, de tűpróbával ellenőrizzük, hogy megsült-e rendesen, mielőtt kivesszük. 
Amíg hűl a piskóta, addig elkészítjük a krémet. A pudingport összekeverjük a cukorral, hozzáadjuk a tejet, és pudingot főzünk belőle. Ha ez készen van, akkor félre tesszük hűlni. 
A vajat és a mascarpone-t kikeverjük, és hozzáadjuk a kihűlt pudingot, majd ezzel együtt homogén krémmé keverjük az egészet. 
A piskótáról lehúzzuk a sütőpapírt, és hosszabb oldalán  félbevágjuk. Az egyik felet szép szeletekre vágjuk, nagyjából akkorákra mint egy tejszelet. Az egyben hagyott részre ráhalmozzuk a krémet, szépen elsimítjuk rajta, majd a szeleteket a tetejére tesszük a krémnek. Így ahogy van mehet a hűtőbe minimum egy órára. Utána lehet szeletelni és enni ;) 

Ha tetszett, akkor likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése