2015. február 13., péntek

Kiwis epertorta

Hát ez egy nagyon nagy kihívás volt számomra, mivel az egyik szlovák kolléganőm megkért, hogy a nővérének süssem meg én a szülinapi tortáját. Erre a kérésre természetesen nagy örömmel mondtam igent, mivel imádok sütni, díszíteni. Ez nekem egyáltalán nem teher, hanem inkább egy kicsit kikapcsol. :) 
Az ízét tekintve annyi instrukciót kaptam, hogy gyümölcsös legyen, mindegy milyen. Elsőnek narancsosat akartam készíteni, de amikor elindultam bevásárolni, és álltam a gyümölcsös pult felett, akkor eszembe jutott, hogy mi lenne, ha kiwi és eper kombinációja lenne a torta. :) Így született meg ez a tortácska. 
Soha életemben nem csináltam még emeletes tortát, így picit féltem is tőle, de semmi probléma nem volt vele szerencsére. :) Igyekeztem a lehető legjobbat kihozni magamból, de mindig van olyan, ami nem úgy sikerül, ahogy szeretném, mert nem ugyanazt akarja a fondant, amit én, és hasonlók. :) DE mindent meg lehet oldani, csak akarni kell. :)  




Nekem személy szerint nagyon tetszik a végeredmény, és az ünnepelt is nagyon örült neki. Az ízére annyi volt a visszajelzés, hogy brilliáns. :) Külön örülök neki, mert kolléganőm mondta, hogy eddig is volt minden születésnapom torta, de az emberek többsége megkapta a szelet tortáját, és mindig otthagyták egy részét a tányéron, sose fogyott el teljesen, de ez most másképp volt, mert mindenki megette a saját kis szeletét, és ezen felül még repetát is kértek. :) Nagyon boldog voltam, hogy minden szinten sikert aratott ez a torta.



Leginkább arra vagyok büszke, hogy mindent kézzel készítettem rajta. Semmi sem bolti, előre gyártott. Gondolok itt a virágra, a zebrára, a szívecskékre. :) Ez nekem azért nagy szó, mert ilyet sose tanultam, nem vagyok sem cukrász, sem pedig más ezzel kapcsolatos dekoratőr vagy bármi :) 



Ez volt életem második cukorvirága, amit készítettem. Nem mondom, hogy tökéletes, de szerintem nagyon szép lett. 



Ha tetszett, akkor likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése