2015. március 24., kedd

Első 3D-s tortám

Az otthon töltött idő alatt mindkét húgom a születésnapját ünnepelte, és mivel megígértem, hogy kapnak egy-egy tortát tőlem, ezért meg is sütöttem nekik a szülinapi tortájukat. A nagyobbik húgom tortája egy elegáns torta lett, míg a kisebbiknek volt egy kifejezett kérése a tortát illetően. Imádja a Lilo és Stitch c. rajzfilmet (ahogyan én is:)) és azt mondta, hogy Ő Stitch tortát szeretne. :) Elsőre kicsit sokkolt a dolog, mivel soha életemben nem készítettem még 3D-s formatortát, és úgy voltam vele, hogy az első ilyen tortám talán egy kicsit egyszerűbb lesz, de nem így lett. :) Igazából szeretem a kihívásokat, szeretem a saját határaimat feszegetni, szóval megígértem neki, hogy akkor lesz egy Stitch tortája. Fogalmam nem volt róla, hogy milyen legyen, úgyhogy nekivágtam, megsütöttem a piskótákat, kikevertem a krémet, majd hosszas gondolkodás után belevágtam, lesz ami lesz alapon. Abban az egyben biztos voltam, hogy finomnak nagyon finom lesz a torta, maximum a kinézet nem fogja megközelíteni a kis Stitch figuráét, de talán majd az íze mindenkit kárpótolni fog. :) 




Két részletben készült a torta, mert nem volt idő egyik este már befejezni, szóval a félkész, betöltött, félig-meddig megfaragott torta pihent egy kicsit a hűtőben. Anyukám utólag mondta, hogy másnap reggel, amikor benézett a hűtőbe, akkor még nem nagyon tudta elképzelni, hogy ebből hogyan  is lesz Stitch torta. :D Igazából én is még csak sejtettem... :)



Aztán másnap délután újra előkerült a félkész tortácska, és végül is egész szép Stitch lett belőle. :D Igaz, vannak hibái, amiket látok, és már tudom, hogy mit hogyan kellett volna, de első nekifutásra szerintem egész tüneményes kis tortát sikerült összehozni. :) 
Ízre pedig csokis piskóta citromos-túrós krémmel töltve. :))) Nyami... Nekem ez nagy kedvencem. :) 

Ha tetszett, akkor likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése