2015. március 23., hétfő

Túrókrémes epres torta

Születésnapra készült ez a szépséges és finomságos torta. Hasonlót készítettem már, csak éppen abban nem epres túrótöltelék volt, hanem egy puncs torta lapult az eprek alatt.



A kis táblácskát kézzel készítettem el, csokiból, mert nem szerettem volna ilyen sablonos, tucat boltban megvehető feliratot rátenni. Nekem sokkal jobban tetszik ez a fajta, egyedi tábla, és nem mellesleg sokkal finomabb is, mivel 100% minőségi csokoládé. :)



Az eper is természetesen friss és szépen csokiköntösbe öltöztettem őket. Iszonyatosan jól néznek ki ezek az eprek, de nem csak jól néznek ki, hanem nagyon-nagyon finomak is. :))) 
Az eprek alatt pedig finom ganache van, ami alatt viszont már a túrókrém. :)

Ha tetszett, akkor likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése