2015. április 26., vasárnap

Málnás fehércsokis torta

Valahogy éreztem, hogy egyszer eljön ez a nap is, hogy ilyen tortát kérnek tőlem, hogy készítsem el... :) Egyébként vicces volt megcsinálni. :) Egyik szlovákiai lány párjának a születésnapjára készült. Nagyon tetszett mindenkinek, és az ízére is azt mondták, hogy jól sikerült eltalálni. :) Én személy szerint nem szeretem a fehércsokis dolgokat, mert nekem nagyon édes, így ilyen nagyon bevált receptjeim sincsenek, mivel saját indíttatásból nem csinálok semmi fehércsokisat.... De most kellett, szóval kellett egy jó recept is, ami nekem is megfelel és lett is, hála az én drága kicsi hugicámnak. :D




Krém hozzávalói:

20 dkg jó minőségű fehércsoki
2 csomag habfixáló
25 dkg mascarpone
0,5 liter tejszín
2 vanília rúd kikapart magja

Első körben felverjük a tejszínt  habfixálóval, közben a fehércsokit megolvasztjuk, és félretesszük hűlni. A mascarpone-val összekeverjük a csokit, ami már nem meleg, de még folyós :) Ezek után a felvert tejszínhez adjuk az egészet, majd beletesszük a vanília rúd kikapart magjait is, elkeverjük, és készen is van a krém, ami nem túl édes, de érezni a fehércsokit benne. :)
Én a krémbe friss málnát tettem még bele, de ez ízlés dolga, lehet mást is, de el is lehet hagyni.

Ha tetszett, akkor likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése