2015. május 1., péntek

Stewie Griffin torta

Egy régi jó barátunk születésnapjára készítettem el ezt a tortát. Születésnapja alkalmából mindenképpen szerettem volna neki egy olyan tortát csinálni, ami formatorta és nem az az átlagos, de mégis kapcsolódik valahogyan hozzá. 
Mivel mi is nagy Family Guy rajongók vagyunk, és kedves barátunk is az, így egyből az jutott eszembe, hogy akkor valami olyan tortát kellene csinálni. Sokat gondolkoztam, hogy mégis mit vagy hogyan, aztán úgy voltam vele, hogy aki a Family Guy-t szereti, akkor az biztos, hogy kedveli Stewie Griffin karakterét (nekem személy szerint kedvencem). :) Aztán jött, hogy legyen ez. Majd Párom kitalálta, hogy legyen mellé egy kis Brian figura is, mert hát mégiscsak így kerek a dolog. :) 
A torta túrós töltelékkel volt töltve és a piskóta pedig kakaós volt. 











Ha tetszett, akkor likeolhatsz facebookon ezen a linken: Cake Island :)

XOXO


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése